021.9696 – Linie telefonică de asistenţă psihologică

021.9696 – Linie telefonică de asistenţă psihologică post thumbnail
0 Comments

Emotional Intelligence Research Association (EmIRA), cu sprijinul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale şi al Telekom România, pune la dispoziţie Linia de Consiliere Psihologică si Suport Emoţional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum şi pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Linia telefonică este funcţională începând de astăzi, 08.05.2020 şi poate fi apelată din orice reţea la numărul 021.9696.

Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestaţi şi specializaţi în consiliere-suport şi gestionarea situaţiilor de viaţă stresante, afiliaţi EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient şi punctual în situaţii de asemenea natură.

În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluţia de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscrişi pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcţionalitatea în condiţii optime şi asigură mentenanţa serviciului apelabil din orice reţea telefonică, mobilă sau fixă.

Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicaţii, aparatelor telefonice şi a numărului scurt 021.9696, precum şi prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect.

Linia de Consiliere Psihologică si Suport Emoţional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniştite în legătură cu situaţia creată de pandemia de coronavirus. Apelanţilor li se va asigura confidenţialitatea convorbirilor și a identităţii, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.

Irina Ioana, Preşedinte EmIRA; „Pentru că vieţile noastre au fost drastic schimbate de lupta cu acest virus si înţelegem că situaţia prin care trecem poate fi copleşitoare, greu de suportat sau generatoare de stări de indispoziţie emoţională si gânduri negative, am demarat acest proiect, prin care să venim în sprijinul semenilor noştri. Suntem încrezători că proiectul îşi va demonstra utilitatea şi le mulţumim celor care au răspuns prompt apelului nostru, specialiştilor psihologi, pe de o parte, şi partenerilor noştri, STS şi Telekom România, pe de altă parte.”

„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicaţii Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială si, în acelaşi timp, o oportunitate de a exploata resursele şi expertiza în comunicaţii, pentru a ajuta cetăţenii. Suntem deschişi să venim în sprijinul tuturor partenerilor noştri, atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.”, a declarat general-maior ing. lonel-Sorin Bălan,prim-adjunctul directorului STS.

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom România:,Sprijinim acest proiect şi avem garanţia că, alături deSTS şi EmIRA, vom reuşi să punem bazele unui parteneriat public-privat a cărui scop este acela de a aduce o rază de speranţă celor care au mare nevoie de un sfat avizat în această perioadă. Pentru noi, este încă un proiect de responsabilitate socială în care ne-am implicat 100%, având convingerea că, prin contribuţia fiecărui partener, asigurăm succesul Liniei de Consiliere Psihologică şi Suport Emoţional.”

* * *

Contacte pentru informaţii suplimentare:

EmIRA: dr. Irina Ioana, Preşedinte, 0722.453.842, e-mail: irina.ioana@emira.ro

STS: maior Cătălin Chirca, purtător de cuvânt, telefon 0723.369.268, e-mail: presa@sts.ro

Telekom: Corporate communication, e-mail: mediarelations@telekom.ro

Categories: